ВЕРСТАТ БАЛАНСУВАЛЬНИЙ 9К721

ВЕРСТАТ БАЛАНСУВАЛЬНИЙ 9К721
ВЕРСТАТ БАЛАНСУВАЛЬНИЙ 9К721
ВЕРСТАТ БАЛАНСУВАЛЬНИЙ 9К721
ВЕРСТАТ БАЛАНСУВАЛЬНИЙ 9К721
ВЕРСТАТ БАЛАНСУВАЛЬНИЙ 9К721
ВЕРСТАТ БАЛАНСУВАЛЬНИЙ 9К721
25000
Максимальна маса, кг
2500
Максимальний
діаметр, мм
10000
Довжина
ротора, мм
0,4
Точність, г.мм/кг

Балансувальний верстат зарезонансного типу, з маятниковою підвіскою та циліндричними роликами для якісного визначення та усунення дисбалансу важких роторів різної конфігурації.

Дані верстати користуються великою популярністю у наших клієнтів металургійної промисловості, також верстати обслуговують ремонтні виробництва електростанцій, нафтохімічних та судноремонтних заводів. Область застосування цих верстатів не обмежена переліченими виробництвами оскільки устаткування досить універсальне.

Верстати для балансування важких роторів є сукупністю інноваційних технічних рішень, що дозволяють значно скоротити час ремонту та обслуговування ротора, забезпечивши при цьому безпеку виробу та персоналу, що обслуговується.

Ми пропонуємо комплексне рішення щодо балансування деталей, а не просто продаємо верстати

Разом із верстатом ви отримаєте технологію балансування, навчання навичок роботи, а також технічну підтримку на весь термін експлуатації обладнання.
Комерційна пропозиція на обладнання

Залишіть заявку, наш менеджер зв'яжеться з вами, щоб уточнити деталі для підготовки комерційної пропозиції






    Переваги та особливості

    Встановлюючі роликові касети

    • Опори мають «самовстановлювані роликові касети», перевагою яких є відсутність необхідності точного виставлення опор щодо один одного і щодо ротора, а також запобігання появі «накатки» на опорних шийках ротора.
    • Особлива конструкція роликів та якісні комплектуючі. Також перешкоджає появі накатки широка циліндрична поверхня роликів.
    • Роликові касети мають додатковий комплект роликів іншого типорозміру для скорочення до мінімуму часу простою обладнання при ремонті пошкодженого комплекту роликів, а також для зменшення похибки балансування.
    Ефект «Накатки» відбувається якщо контактна поверхня ротора має менше жорсткість ніж у роликів і при цьому ротор має більшу масу. Для зменшення цього ефекту ролики мають широку контактну поверхню та радіусні фаски.